Najpogostejša vprašanja naših uporabnikov

Kaj je Tipli in kako deluje?

Tipli je cashback portal, preko katerega lahko registrirani uporabniki prejmejo nazaj del denarja od skupne vrednosti svojih nakupov. Izbirajo lahko med skoraj 1400 trgovinami. Preko portala Tipli so uporabniki preusmerjeni na spletno stran trgovine in opravijo nakup. Na podlagi te napotitve trgovec prepozna, da smo mi tisti, ki smo uporabnika pripeljali v njegovo trgovino. Po opravljenem nakupu od trgovca prejmemo provizijo, iz katere uporabniku pripišemo nagrado.

Zakaj se je na Tipliju potrebno registrirati?

Zahvaljujoč vaši registraciji vam lahko dodelimo nagrado za vaš nakup.

Ali bom moral kaj plačati za registracijo in uporabo Tiplija?

Storitev Tipli je popolnoma brezplačna. Plačate le artikle, ki jih naročite neposredno v izbranih spletnih trgovinah.

Kako lahko onemogočim samodejna e-poštna obvestila?

Če ne želite več prejemati nasvetov o aktualnih promocijah in ugodnih nakupih na vaš e-mail, se preprosto odjavite od e-obveščanja v nastavitvah vašega računa. Odjavite se lahko tudi na dnu določenega e-poštnega sporočila. Upoštevajte, da ko izklopite vsa e-poštna obvestila, morda ne boste prejeli informacij o novih nagradah in e-poštnih sporočil, povezanih z nastavitvami vašega računa.

Ali se je potrebna tudi registracija v določeni spletni trgovini?

Ne, v določeni spletni trgovini se vam ni treba registrirati. Registracija v trgovini ne vpliva na prejem nagrade. V primeru registracije v trgovini ni potrebna uporaba istega elektronskega naslova kot pri portalu Tipli.

Ali imam lahko na portalu Tipli več računov?

Ne. Lastništvo več računov je v nasprotju s pogoji našega portala. Lahko pa imate registriran račun na češkem in slovaškem portalu Tipli.

Kako lahko prekličem svoj Tipli račun?

Možnost, da zahtevate preklic svojega računa, najdete v nastavitvah profila čisto na dnu. Ko kliknete, nam bo samodejno poslana zahteva in kontaktirali vas bomo za nadaljnje ukrepanje.

Ali lahko ob nakupu v fizični trgovini dobim povračilo?

Ne. Vračilo denarja na našem portalu deluje samo pri spletnih naročilih.

Ali moram imeti na Tipli računu iste osebne podatke in podatke o plačilu kot v naročilu?

Ne. Preusmeritev z našega portala je ključna za pridobitev nagrade. Tako lahko imate za naročilo drug e-poštni naslov, drugo ime in priimek in lahko plačate s kartico, ki je na drug bančni račun kot tisti, ki ga imate na Tipli.

Kaj je zlati račun in kako ga lahko pridobim?

Zlati račun je ugodnost, ki vam omogoča nekoliko višje nagrade kot običajni račun. Je popolnoma brezplačen in bo samodejno preklican, ko poteče. Praviloma ga aktiviramo za naše uporabnike kot nadomestilo za nastale zaplete ali za naše aktivne uporabnike. Ugodnost velja praviloma dva meseca. Trajanje te ugodnosti najdete v razdelku »Nagrade in ugodnosti« čisto na dnu.

Nagrade

Kako lahko dobim bonus za napotitev?

Ko se prijavite v svoj Tipli račun, lahko v meniju najdete razdelek »Priporoči in zasluži 500 €«. V tem razdelku boste našli svojo edinstveno URL povezavo za priporočila skupaj z navodili, kako pravilno priporočiti Tipli prijateljem. Za vsako priporočilo boste prejeli bonus v višini 6 €, zaslužite pa lahko največ 500 €. Veljavnost povezave ni časovno omejena. Bonus v višini 6 € bomo registrirali, ko uporabnik, ki ste ga priporočili, opravi svoj prvi nakup in zanj prejme nagrado. Za potrditev bonusa mora imeti vaš prijatelj vsaj 2 € potrjenih nagrad za nakupe v njihovem profilu v danem trenutku. Nato lahko zahtevate izplačilo tega bonusa, ko imate na računu najmanj 5 € potrjenih nagrad za nakupe.

Koliko časa traja, da se nagrada pripiše na moj račun po opravljenem nakupu?

Nagrado običajno nakažemo na vaš račun v 48 urah po opravljenem nakupu.

Kako se obračunavajo nagrade od nakupov?

Osnova za izračun nagrade je cena izdelkov brez DDV. Zato DDV, stroški pošiljanja ali druge dodatne storitve (pakiranje, zavarovanje pošiljke, podaljšana garancija itd.) niso vključeni v izračun.

Zakaj je treba na potrditev prodajalca včasih čakati tudi več tednov?

V tem obdobju poteče rok za vračilo kupljenih izdelkov brez navedbe razloga ali preklic naročila. Ta časovni okvir je nastavljen tako, da prepreči potrditev nagrade za naročilo, ki je bilo vrnjeno, reklamirano ali preklicano.

Ali imajo potrjene nagrade obdobje veljavnosti?

Če v dveh letih na uporabnikov račun ni pripisana nobena nagrada, bodo vse neizkoriščene nagrade potekle.

Kdaj bo bonus nagrada potrjena?

Bonus nagrade je mogoče izplačati, ko ima uporabnik na svojem računu v enem trenutku najmanj 5 € potrjenih nagrad za nakupe. Če je nagrada izplačana, preden je bonus potrjen, je treba ta znesek znova zbrati v potrjenih nagradah.

Kakšna je razlika med registriranimi, potrjenimi in bonus nagradami?

Registrirana nagrada: Po zaključku nakupa se nagrada pripiše/registrira na vaš Tipli račun v 48 urah. V pregledu nagrad se vpisana nagrada prikaže s podatkom 'Čakam na potrditev.' Potrjena nagrada: nagrada, ki jo je odobril trgovec. Nagrada bo potrjena v 70 dneh od pripisa na vaš Tipli račun. Bonus nagrada: Bonus nagrade vključujejo nagrade za napotitev prijatelja, namestitev razširitve, različne promocijske nagrade, popuste, obravnavo pritožb in drugo. Te nagrade so nekaj 'dodatnega' in ne predstavljajo vračila denarja za vaše nakupe.

Možni razlogi za preklic nagrade:

Nekateri razlogi, ki lahko privedejo do preklica nagrade, so: uporaba kupona za popust, kode, popusta za zvestobo ali darilnega bona. spremembe naročila, ki ga je opravila stranka ali trgovina (npr. zakasnjena dostava, delitev naročila, vračilo/menjava celotnega ali dela naročila). Preklic naročila. Vračilo izdelkov. Naročanje artiklov, ki niso na zalogi. Neplačilo ali neprevzem naročila. Kršitev pogojev poslovanja posamezne spletne trgovine na portalu Tipli.

Ali bom prejel nagrado za naročilo, ki ga osebno prevzamem v trgovini ali plačam po povzetju (plačilo po povzetju)?

Ja. Način pošiljanja ali plačila ne vpliva na nagrado.

Če nagrada za nakup ni bila nakazana na vaš račun, kaj storiti?

Če nagrada ni samodejno pripisana vašemu Tipli računu v 48 urah, lahko uporabite naš obrazec za zahtevek za garancijo zadovoljstva. Najdete ga v zgornjem desnem kotu pod vašim profilom. V obrazcu izberite »Imam vprašanje glede nagrade« in »Manjkajoča nagrada«. Izpolniti morate podrobnosti, kot so datum, številka naročila in znesek, ter priložiti potrdilo ali račun.

Kako lahko dobim bonus za registracijo?

Trenutno imamo možnost, da na novo registrirani uporabniki prejmejo bonus v vrednosti do 15 €. Ta znesek se ne plača v enkratnem znesku. Za vsak nakup pri nas boste prejeli nagrado. Zahvaljujoč tej akciji boste poleg te nagrade prejeli tudi bonus v enakem znesku. Tako lahko zberete do zgoraj omenjenih 15 €. Ta kampanja je aktivna prva dva meseca po registraciji. Če želite aktivirati kampanjo, morate prvo nagrado od nakupa pridobiti v prvem mesecu po registraciji.

8 nasvetov za uspešno registracijo nagrad

Kaj moram upoštevati, da mi bo nagrada pripisana?

Pred nakupom se prepričajte, da ste kliknili portal Tipli. Ne odlašajte z nakupom; dokončajte ga čim hitreje, idealno v 30 minutah od preusmeritve v trgovino, v istem oknu ali zavihku brskalnika, ki ste ga uporabili za dostop do trgovine prek Tiplija. Če se želite vrniti k nakupu, ki se je začel pred časom, ali če ste preklapljali med različnimi zavihki, priporočamo uporabo nove preusmeritve preko portala Tipli. Na funkcionalnost vračila denarja lahko vplivajo razširitve tretjih oseb (najpogosteje Adblock). Pri nakupovanju prek portala Tipli priporočamo, da onemogočite razširitve brskalnika za blokiranje oglasov. Ne uporabljajte popustov, promocijskih kod, popustov za zvestobo in darilnih bonov, ki ne izvirajo iz našega portala. Njihova uporaba lahko povzroči, da za svoj nakup ne prejmete nagrade. Pred nakupom priporočamo, da preverite specifične pogoje posamezne trgovine. Nekatere trgovine ponujajo vračilo denarja samo za izbrane izdelke ali na podlagi kategorij in sortimentov. Če obstajajo omejitve vračila denarja, lahko te informacije najdete v profilu trgovine pod zavihkom »Pogoji trgovine«. Če naročilo zaključite v aplikaciji trgovine (ne prek spletnega brskalnika), nagrada morda ne bo pripisana. To pravilo ne velja za prodajalce v spletni trgovini Aliexpress. Cashback portalov ni mogoče kombinirati. Za vsak nakup lahko uporabite samo en portal za vračilo denarja. Če hkrati opravite nakup prek Tiplija in drugega portala za vračilo denarja, bo trgovec potrdil vračilo denarja samo od enega od njiju. Priporočamo, da portala Tipli ne uporabljate v načinu zasebnega brskanja.

Izplačila nagrad

Kakšen je najmanjši znesek izplačila za potrjene nagrade?

Zahtevate lahko izplačilo potrjenih nagrad na vaš bančni račun že od zneska 5 centov naprej.

Koliko časa traja, da se nagrada nakaže na bančni račun?

Izplačilo boste prejeli na svoj bančni račun v treh delovnih dneh od odobritve vaše zahteve. V primeru, da je vaše izplačilo odobreno v petek zvečer, boste denar prejeli v začetku naslednjega delovnega tedna.

Kako lahko zahtevam izplačilo nagrad?

Po prijavi v svoj Tipli račun pojdite na razdelek »Izplačila nagrad« in zahtevajte izplačilo. Za izvedbo izplačila je potrebno imeti v celoti izpolnjen profil in potrjeno številko bančnega računa (glejte »Nastavitve računa«).

Aplikacija Tipli

Za katere operacijske sisteme je aplikacija na voljo?

Našo aplikacijo lahko prenesete na naprave z operacijskima sistemoma iOS in Android.

Ali lahko spremenim državo v aplikaciji Tipli?

Državo lahko spremenite na vrhu zaslona, preden se prek aplikacije prijavite v svoj račun Tipli.

Ali lahko združim aplikacijo Tipli z aplikacijami trgovin, v katerih želim nakupovati?

Pri uporabi aplikacije Tipli priporočamo, da ne uporabljate lastne aplikacije trgovine. V pogojih nekaterih trgovin izrecno navajamo, da se nagrade ne knjižijo za nakupe, opravljene prek lastne aplikacije trgovine.

Tipli in varnost

Je Tipli varen?

Ja, storitev Tipli je varna. Informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete v nastavitvah vašega računa pod »Povzetek mojih soglasij«. Naš portal ima veliko zadovoljnih uporabnikov, njihove ocene pa si lahko ogledate na naši spletni strani.

Ali moram vnesti številko svoje kreditne kartice?

Ne. V račun Tipli vnesete številko bančnega računa, ne številke kreditne kartice.

Zakaj moram vpisati številko bančnega računa?

Za izplačilo potrjenih nagrad potrebujemo številko vašega bančnega računa.

Ali je treba Tipliju posredovati vse osebne podatke?

Ne. Tipliju ni treba posredovati vseh svojih osebnih podatkov. Na začetku morate vnesti le svoj elektronski naslov ter ime in priimek. Svojo telefonsko številko in številko bančnega računa boste morali vnesti samo, ko boste želeli prevzeti potrjene nagrade.

Katero številko bančnega računa lahko vnesem?

To mora biti bančni račun, odprt v Sloveniji.

Tipli za brskalnik

Kaj je dodatek za brskalnik Tipli?

Dodatek Tipli je vaš asistent pri nakupovanju, ki vas bo opozoril takoj, ko se znajdete na strani spletne trgovine, ki ponuja vračilo denarja. Prosimo, upoštevajte: To je samo informacija, za pridobitev nagrade je potrebna preusmeritev.

Ali dodatek deluje v vseh brskalnikih?

Ne. Naš dodatek je primarno razvit za Google Chrome in Mozilla Firefox. Za druge brskalnike ne jamčimo 100 % funkcionalnosti.

Kako lahko namestim dodatek v svoj brskalnik?

Povezavo do namestitve najdete na dnu našega portala v razdelku »Tipli brskalnik«. Nato boste prek povezave preusmerjeni v trgovino Chrome, kjer boste kliknili ukaz »Dodaj v Chrome«.

Kolikokrat lahko dobim bonus za namestitev dodatka?

Dodatek lahko namestite večkrat, vendar prejmete bonus samo za enkratno namestitev.

Kako namestim dodatek na mobilni telefon/tablico?

Dodatek Tipli lahko namestite samo v brskalnik na vašem računalniku.

Kaj pomeni, ko dodatek brskalnika sveti rdeče?

Rdeče osvetljen dodatek pomeni, da preusmeritev iz portala Tipli ni več aktivna in jo je treba obnoviti s ponovno povezavo s portala Tipli. Neaktivna preusmeritev je lahko posledica tega, da nakup traja dlje kot 30 minut ali da je uporabnik pred zaključkom naročila preusmerjen prek druge partnerske spletne strani.

Kam pa sedaj?

Vas še kaj zanima? Kako deluje, naša garancija zadovoljstva, kdo smo in kje imamo sedež? Ali želite izvedeti, kaj naše stranke sprašujejo, ali izvedeti, kdo je v naši ekipi? Raziščite naše druge strani.

Ali želite izgubiti do vsakega spletnega nakupa?

Samo brezplačno se registrirajte in nikoli ne boste zamudili nobene nagrade.

Na vaš novi račun takoj 10 € Za vsak nakup boste prejeli dodatno bonus nagrado v enakem znesku. Skupaj lahko zaslužite do 10 €. za svoje nakupe.

- ali -
Z registracijo se strinjate s pogoji uporabe in z obdelavo osebnih podatkov.
Že imate račun? Vpišite se